دزدگیر خانه هوشمند چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 12 مهر 1403
بازدید : 18
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر


نسل جدیدی از هشدارهای مکان با هشدارهای هوشمند، هوش مصنوعی و قابلیت استفاده از ابر برای ارائه راه حل های جدید و کاربردی تر. دزدگیرهای هوشمند انعطاف پذیرتر از دزدگیر هستند. می توان آن را از هر کجای دنیا برنامه ریزی و کنترل کرد. شرکت مرکزی آژیر همراه شماست

عملکرد ساعت زنگ دار هوشمند چیست؟

1. دزدگیر هوشمند بدون نیاز به سیم

ارسال و دریافت اطلاعات به صورت بی سیم به شما این امکان را می دهد که زنگ هشدار بی سیم و سنسورهای آن را بدون سیم کشی در جایی نصب و استفاده کنید. در بسیاری از جاها امکان سیم کشی وجود ندارد و این سیستم بسیار کاربردی است.

2. امکان نظارت بر آلارم ها از سراسر جهان.

با اتصال دزدگیر به اینترنت از طریق اپلیکیشن و ابر، می توانید از هر کجای دنیا به زنگ هشدار دسترسی داشته باشید. این نظارت آنلاین بوده و سرعت بالایی دارد.

3. چندین مکان را با هم بررسی کنید

شما می توانید خانه، محل کار و غیره خود را مبله کنید. با یک زنگ هوشمند و همه آنها را به صورت آنلاین در تلفن همراه خود کنترل کنید. این ویژگی کنترل چندین مکان را برای شما آسان می کند

4. قابلیت اتصال دستیار هوشمند

امروزه بسیاری از خانه ها به سیستم های هوشمند مجهز شده اند. و بسیاری از لوازم خانگی را می توان به راحتی با دستیارهای هوشمند مانند Google Assistant و Alexa کنترل کرد. اتصال آلارم های هوشمند با این دستیارهای هوشمند بخشی از یک خانه هوشمند است.

5. امکان ساخت نمودار

در ساعت زنگ دار هوشمند امکان فعال و غیرفعال کردن در زمان های مختلف. هفته کاملا قابل برنامه ریزی است و از خطای انسانی جلوگیری می کند. با استفاده از هوش مصنوعی این کار را زمانی برای شما انجام خواهد داد که خیلی مشغول هستید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com